Monday, May 25, 2009

搭巴士

今天第一天上英文课
也是我第一次一个人搭巴士
感觉还不错
好像在经历一些什么
要让自己变成熟 变独立
我只能说
我喜欢坐在巴士里面
但超级不喜欢等巴士=P

我们的英文教授
天!!!!!!
她的身体语言无人可比
真的是夸张到
不过正因为如此
大家才不会觉得爱睡嘛

今天我们分组
教授要我们做一次GroupWork
五至六人一组
标题是
用图画来描绘出每个组员的性格
我汗Sandra还有另外三个外国学生一组
难记的名字 我真的记不到
不好意思了~





我是那个在弹着钢琴的女孩
意味着
弹钢琴是一种人生的享受
而我 享受着我的人生
不管在任何 好 或 不好 的环境里



今天
终于
我认识了其中一个
我班里我所认为的美女
涵琳 (照着读音来拼的)
她超可爱的
因为在新加坡读O Level
所以现在的她才17岁
她笑着说
我们应该会是很好的朋友
原因
我们有共同的特征 : 娃娃音 =D



Today i went to Chrisdale again!!!!
Aunty went to discuss about the new Chrisdale with Christine Mummy
Me.. went to be a 38 ^^
Christine Mummy headache again
as in my knowledge
HEADACHE CANNOT DRINK MILO right?
I help her to drink some of her Milo
ask her Cannot drink so much
Jes Mummy said
I will be the second doctor
except of her^^

Today my cousin got the Chrisdale Sports Day CD finally
cant wait to watch it
I LOVE CHRISDALE SONG so much!!


Christine Mummy said i look like a DOLL with this hair.. Hahaha


I got my another half SALARY today ^^


Jeran Tiong -- my little cute baby

No comments:

Post a Comment